Πέμπτη 2 Απριλίου 2015

Κοινωνικό Μάρκετινγκ: Τεχνικές επικοινωνίας, μάρκετινγκ και προώθησης πωλήσεων – χρήση νέων τεχνολογιών



  Κοινωνικό Μάρκετινγκ: Τεχνικές επικοινωνίας, μάρκετινγκ και προώθησης πωλήσεων – χρήση νέων τεχνολογιών

Στην ενότητα αυτή θα εισάγουμε μια καινοτομία για την επιστήμη της διοίκησης επιχειρήσεων και του μάρκετινγκ, μέσα από την παρουσίαση μιας άλλης μορφής μάρκετινγκ, του κοινωνικού. Ξεκινώντας από τον ορισμό του μάρκετινγκ εντοπίζουμε ένα βασικό πρόβλημα που προκύπτει που είναι το υψηλό κόστος διαμεσολάβησης που απαιτεί η εφαρμογή του.

Λύση σε αυτό το πρόβλημα δίνει το κοινωνικό μάρκετινγκ. Οπότε στη συνέχεια είναι απαραίτητο να δώσουμε τις συνιστώσες αυτής της μορφής μάρκετινγκ και έναν ορισμό. Στη συνέχεια εντοπίζουμε τις διαφορές που έχει το κοινωνικό από το συμβατικό μάρκετινγκ, τους λόγους που υιοθετούμε αυτή την καινοτόμα μορφή μάρκετινγκ για να καταλήξουμε στα βασικά χαρακτηριστικά του.


Για να γίνει ακόμα πιο κατανοητό το κοινωνικό μάρκετινγκ, παρουσιάζουμε το μίγμα κοινωνικού μάρκετινγκ που έχει ως ένα βαθμό ομοιότητες με το συμβατικό.

Ολοκληρώνοντας αυτήν την παρουσίαση, εστιάζουμε στο επικοινωνιακό και προωθητικό πρόγραμμα που ταιριάζει στην κοινωνική επιχειρηματικότητα. Επειδή όπως προκύπτει, ένα βασικό επικοινωνιακό εργαλείο είναι το διαδίκτυο παρουσιάζουμε αναλυτικά τις δυνατότητες που προσφέρει και καταλήγουμε στη δημιουργία και λειτουργία ηλεκτρονικού καταστήματος, e-shop όπως είναι ευρέως γνωστό. 


Το Παρατηρητήριο των Οργανώσεων της Κοινωνίας των Πολιτών, για να αντιμετωπιστεί το σοβαρό έλλειμμα ανάπτυξης της συνεργασίας μεταξύ των κοινωνικών επιχειρήσεων και αυτοαπασχολούμενων, αναλαμβάνει την πρωτοβουλία της αλληλέγγυας συμβουλευτικής.  Ο όρος  «αλληλέγγυα συμβουλευτική» αυτός σημαίνει την διάχυση τεχνογνωσίας και πληροφοριών από τα κοινωνικά δίκτυα των Οργανώσεων της Κοινωνίας των Πολιτών προς κάθε ενδιαφερόμενο που ενδιαφέρεται να ιδρύσει κοινωνική επιχείρηση ή να βρει εργασία σε κοινωνική επιχείρηση. Η διαδικασία της αλληλέγγυας συμβουλευτικής θα εξυπηρετηθεί μέσω των δικτυακών τόπων του Παρατηρητηρίου και τα εργαλεία ηλεκτρονικής μάθησης που διαθέτει και τους μέντορες που συνεργάζονται σε πανελλαδικό επίπεδο για αυτό το σκοπό.
Ηλεκτρονική Διεύθυνση του Παρατηρητηρίου.
Σε πρακτικό επίπεδο για άμεση επικοινωνία οι ενδιαφερόμενοι μπορεί να απευθύνονται στους ΜΕΝΤΟΡΕΣ αλληλέγγυας συμβουλευτικής.
ΜΕΝΤΟΡΕΣ
·         Χρήστος Καραζούπης  6972098613 Θεσσαλία
·         Δημήτρης Μιχαηλίδης  6998282382 Θεσσαλονίκη
·         Γιάννος Παπαϊωάννου  6940917704 Δυτική Ελλάδα
·         Κώστας Σκριάπας 6974881944 Θεσσαλία
·         Ευάγγελος Σπινθάκης 6978022875 Πελοπόννησος
·         Βασίλης Τακτικός 6989865476 Αττική
·         Σάκης Τσάγκρης 6974656023 Θεσσαλονίκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου