Ποιο είναι το αντικείμενο και το αντικείμενο της γνώσης; Για να μάθετε την απάντηση στο ερώτημα αυτό είναι απαραίτητο, ακόμα κι αν δεν έρχονται συχνά σε επαφή με τη φιλοσοφία. Θέμα της γνώσης - είναι το πρόσωπο που αντιλαμβάνονται ενεργό. Σύμφωνα με τον ορισμό αυτό μπορεί να νοηθεί ως ένα άτομο ή μια ολόκληρη ομάδα ανθρώπων. Ποιος, ακριβώς, για να αναφέρουμε ένα θέμα εξαρτάται από την κάθε περίπτωση.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι ο ορισμός είναι μια δυναμική, ενεργό χαρακτήρα.
Δηλαδή, το αντικείμενο της γνώσης η ίδια καθορίζει και διαμορφώνει την περιοχή
που επρόκειτο να σπουδάσουν. Ως εκ τούτου, ο ορισμός είναι κατάλληλο μόνο για
το άτομο, προικισμένοι με λογική και μια δίψα για ερευνητικές δραστηριότητες.
Το θέμα και η γνώση αντικειμένου άρρηκτα συνδεδεμένα μεταξύ τους. Αυτοί οι δύο ορισμοί μπορεί στην πραγματικότητα να μην υπάρχουν ξεχωριστά. Σκεφτείτε, επίσης, ότι είναι το αντικείμενο της γνώσης. Ο όρος αυτός μπορεί να θεωρηθεί ως οτιδήποτε, ανάλογα με το περιεχόμενο της συγκεκριμένης κατάστασης. Αντικείμενο της γνώσης - είναι κάθε περιοχή, οι άνθρωποι, ιστορική περίοδο, και πολλά άλλα, που υπόκειται σε έλεγχο και μελέτη. Δηλαδή, σύμφωνα με τον ορισμό αυτό εμπίπτει όλα αυτά που μελετάμε ένα άτομο ή μια ομάδα ατόμων.
Κατά συνέπεια, το αντικείμενο και το αντικείμενο της γνώσης - οι δύο
αντίθετες περιοχές, ένα εκ των οποίων είναι ενεργή, δυναμική, προικισμένοι με
λογική και την επιθυμία της να μάθετε κάτι, και ο άλλος θεωρείται ως ένα θέμα
για παρατήρηση και μελέτη.
Αποσαφήνιση κάποιες περισσότερες
λεπτομέρειες. Αντικείμενο - αυτό δεν είναι απαραίτητα κάτι το παθητικό. Λάβετε
υπόψη ότι το θέμα της εξέτασης μπορεί να είναι ζωντανά όντα, τη συμπεριφορά
τους. Για παράδειγμα, ένας επιστήμονας (στο πλαίσιο της κατάστασης θέματος),
μελετά την ανθρώπινη ψυχολογία, του κοινωνική συμπεριφορά, η οποία αποτελεί
αντικείμενο της γνωστικής λειτουργίας έχουν επαρκή δυναμικά χαρακτηριστικά.
Για την καλύτερη κατανόηση των βασικών ορισμών στη φιλοσοφία, είναι σημαντικό
να διευκρινίσω ορισμένα σημεία. Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, το αντικείμενο και το
αντικείμενο της γνώσης - τα δύο τμήματα ενός συνόλου. Αν υπάρχει ένα στοιχείο,
δεν θα υπάρξει καμία άλλη. Για παράδειγμα, πάρτε την πιο απλή κατάσταση. Ο
άνθρωπος διαθέτει στο φως του δωματίου του, και την ίδια στιγμή δεν μπορεί να
ξέρει ακριβώς πώς, από επιστημονική άποψη, το φως ανάβει. Δηλαδή, το ηλεκτρικό
φως, σε αυτή την κατάσταση, δεν ευνοούν το αντικείμενο της γνώσης, επειδή δεν
υπάρχει θέμα. Για μια ακριβή κατανόηση αυτών των όρων είναι απαραίτητο να
θυμόμαστε όλες αυτές τις λεπτομέρειες.
Τώρα προσπαθούμε να κατανοήσουμε τις ιδιαιτερότητες της αντίληψης αυτών των
ορισμών, όπως υποκείμενο και αντικείμενο της γνώσης. Φιλοσοφία λαμβάνει υπόψη
τη σημασία του χρόνου, λαμβάνοντας υπόψη τις εξελίξεις στο πλαίσιο της
ιστορίας. Ο κανόνας αυτός ισχύει για την σωστή αντίληψη συζητείται στους όρους
του άρθρου. Συγκεκριμένο αντικείμενο είναι διαθέσιμο για να μελετήσει, σε
διαφορετικό βαθμό, ανάλογα με την ιστορική κατάσταση και την ανθρώπινη
ανάπτυξη. Για παράδειγμα, τα αστέρια και οι πλανήτες έχουν πάντα υπήρχαν, αλλά
η αντίληψή τους για το μεσαιωνικό και το σύγχρονο άνθρωπο είναι πολύ
διαφορετική. Αστρολογία - η επιστήμη είναι πολύ αρχαία, αλλά η σύγχρονη
τεχνολογία γύρισε πολλές ιδέες για το χώρο και έκανε όλες τις μελέτες για την
τέχνη, πιο ακριβή. Μια άλλη σημαντική λεπτομέρεια - το αντικείμενο της γνώσης
μπορεί να είναι άυλα. Ο όρος αυτός μπορεί να ορίσει τα πάντα που μπορεί να
υπάρχουν τόσο στην πραγματικότητα και να είναι μόνο στην ανθρώπινη φαντασ
Η οικονομική οντότητα μπορεί επίσης να έχουν γνώση των διαφορετικών
χαρακτηριστικών. Αυτό λαμβάνει υπόψη τόσο την ψυχική και κοινωνική ερευνήτρια
επίπεδο. Θα πρέπει επίσης να θυμόμαστε ότι ένα άτομο μπορεί να συνεπάγεται ως
ένα και μόνο πρόσωπο, και όλη την ανθρωπότητα στο σύνολό της.
Η γνώση και τις μορφές της - είναι η βασική ιδέα της φιλοσοφίας, χωρίς την οποία
είναι σχεδόν αδύνατο να κατανοήσουν τα σχολικά βιβλία και εργάζεται αφιερωμένο
στην επιστήμη εν λόγω. Αυτοί οι όροι χρησιμοποιούνται σε πολλούς άλλους τομείς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου